Toimitusehdot

KELLOLIIKE KANKARE KY (0139893-8)(jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: liike@kelloliikekankare.fi
Puhelin: 02 867 0076
Postiosoite: Pyhäjärventie 1, 27800 SÄKYLÄ

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Maksaminen verkkokaupassa tapahtuu jollain seuraavista maksutavoista.

Maksutavat

Verifone Payment -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla tai maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Aktia, POP Pankki, Danske Bank, Siirto, OP-Pohjola, MobilePay, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, S-Pankki, Handelsbanken, Nordea, Ålandsbanken, Visa ja Mastercard.

Ennakkolasku: Saat maksutiedot tilausvahvistuksen yhteydessä. Suorita maksu verkkopankissasi ja me toimitamme tilauksen heti, kun maksu on kirjautunut tilillemme.

Nouto: Jos noudat tilauksen liikkeestä (Pyhäjärventie 1, 27800 SÄKYLÄ tai Satakunnankatu 20, 27510 EURA), voit valita maksutavaksi Maksu noudettaessa. Jos tämä valitaan muun toimitustavan yhteydessä, tilausta ei toimiteta ennen kuin maksu on saatu.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitus tapahtuu pääsääntöisesti samana päivänä, yleensä 1-2 arkipäivässä. Jos tuote on päässyt loppumaan varastosta, tilaamme uuden tuotteen heti ja ilmoitamme toimitusajan sähköpostitse. Tuotteet toimitetaan parhaimillaan viikossa. Jos tilauksen toimittamisen kanssa on meistä riippumattomia ongelmia, otamme heti yhteyttä.

Toimituskulut 6,50 -7,50 (isommat Postin paketit ovat pari euroa kalliimmat) euroa. Joissain edullisemmissa, kirjeeseen mahtuvissa tuotteissa on myös mahdollista valita pikkupaketti, jonka hinta on 5,50 euroa. Jos kirjetoimitus valitaan muissa tuotteissa, veloitetaan pakettitoimituksen hinta ja tuote lähetetään pakettina. Jos haluat kotiintoimituksen, valitse jakopaketti, sen hinta on 12,50 euroa.

Toimitustavaksi voi myös valita nouto liikkeestä. Tällöin tuote on noudettavissa heti, kun valmistumisilmoitus on saapunut sähköpostiin. Emme lähetä noutopakettia, vaan se on noudettava liikkeestä 14 vuorokauden kuluessa.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Toimitustavat

Nouto valitsemastasi Postin toimipisteestä 7,50€ (saat vaihtoehdoksi 5 sinun osoitettasi lähinnä olevaa Postia). Tilaus on pääsääntöisesti noudettavissa lähetystä seuraavana päivänä klo 16 jälkeen. Saat siitä tekstiviesti-ilmoituksen. Joissain tapauksissa, paketin ollessa alle 3 cm, toimitamme paketin suoraan tilaustietoihin ilmoittamasi osoitteen postilaatikkoon. Paketti ei ole silti kirje, vaan seurattavissa seurantakoodilla. Isommat paketit kustantavat 9,50€

Postin pakettiautomaatista (SmartPost) 7,50€. Tilaus on pääsääntöisesti noudettavissa lähetystä seuraavana päivänä klo 16 jälkeen. Saat tekstiviestillä ilmoituksen tilauksen ollessa noudettavissa ilmoittamastasi SmartPostin toimipisteestä.

Jakopaketti perille 12,50€ toimitetaan seuraavana arkipäivänä valitsemaasi osoitteeseen. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, paketti toimitetaan lähimpään postin toimipisteeseen.

Matkahuolto Lähellä paketti 6,50€ (isommat paketit 8,50€), paketti toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen. Paketti on noudettavissa 1-3 vuorokauden kuluttua. Saat seurantakoodin tilauksen lähdettyä sekä tekstiviesti-ilmoituksen paketin ollessa noudettavissa. Kuljetus on hiilineutraali

DB Schenker Noutopistepaketti 7,00 €. Paketti toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen ja saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä.

Pikkupaketti 5,50€ Muutamissa tuotteissa on valittavissa edullisempi kirjetoimitus. Jos kirjetoimitus valitaan muissa tuotteissa, hinta on paketin hinta ja se toimitetaan pakettina.

Tilaukseen voit myös valita nouto liikkeestä, osoitteesta Pyhäjärventie 1, 27800 Säkylä tai Satakunnankatu 20, 27510 Eura.

Tilatessasi lahjakortin verkkokaupasta postitoimituksella, lähetämme sen ilmaiseksi kirjeenä haluamaasi osoitteeseen.

Ilmoitamme aina paketin lähtiessä seurantakoodin, jolla voit seurata tilausta. Saat myös tekstiviestin paketin ollessa noudettavissa. Huomaathan, että Posti ja Matkahuolto säilyttää pakettia vain 7 vuorokautta.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on pidennetty 30 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä soittamalla 02 867 0076 tai liike@kelloliikekankare.fi ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Huom! Kaiverretuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Jos haluat vaihtaa tuotetta, esimerkiksi sormuksen kokoa, toivomme sinun olevan mahdollisimman pian yhteydessä meihin, jotta saat oikean tuotteen nopeasti takaisin.

Jos tuotteessa on valmistusvika, me vaihdamme tuotteen uuteen. Toimitamme uuden tuotteen tarkistettuamme vian.

Rannekelloilla on pääsääntöisesti 2 vuoden takuu. Takuutodistus toimitetaan tilauksen mukana kellon laatikossa. Otamme vastaan kaikki takuutapaukset ja toimitamme ne korjattaviksi maahantuojan huoltoihin.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.