Toimitusehdot

Etusivu » Toimitusehdot
Toimitusehdot2018-10-29T11:47:16+00:00

Toimitusehdot

 

KELLOLIIKE KANKARE KY (0139893-8)(jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

 

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: liike@kelloliikekankare.fi
Puhelin: 02 867 0076
Postiosoite: Pyhäjärventie 1, 27800 SÄKYLÄ

 

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

 

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

 

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto.

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora yhteystiedot löydät täältä.

Ennakkolasku: Saat maksutiedot tilausvahvistuksen yhteydessä. Suorita maksu verkkopankissasi ja me toimitamme tilauksen heti, kun maksu on kirjautunut tilillemme.

PayPal: Voit maksaa luottokorteilla tai PayPal-saldollasi. PayPalilla maksaminen edellyttää PayPal-tiliä. Paypal.fi.

Nouto: Jos noudat tilauksen liikkeestä (Pyhäjärventie 1, 27800 SÄKYLÄ), voit valita maksutavaksi Maksu noudettaessa. Jos tämä valitaan muun toimitustavan yhteydessä, tilausta ei toimiteta ennen kuin maksu on saatu.

 

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitus tapahtuu pääsääntöisesti samana päivänä, yleensä 1-2 arkipäivässä. Jos tuote on päässyt loppumaan varastosta, tilaamme uuden tuotteen heti ja ilmoitamme toimitusajan sähköpostitse. Tuotteet toimitetaan parhaimillaan viikossa. Jos tilauksen toimittamisen kanssa on meistä riippumattomia ongelmia, otamme heti yhteyttä.

MANIA Jewels -koruissa toimitusaika on 2-3 vuorokautta. Jos halutaan tilata koru valikoiman ulkopuolelta (esimerkiksi eri värisin kivin/helmin), se onnistuu, mutta toimitusaika on yleensä noin 3 viikkoa. Halutessasi tilaustuotteen, soita meille.

Toimituskulut ovat aina kiinteät 3,95 euroa.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

 

Toimitustavat

Nouto valitsemastasi Postin toimipisteestä (saat vaihtoehdoksi 5 sinun osoitettasi lähinnä olevaa Postia). Tilaus on pääsääntöisesti noudettavissa lähetystä seuraavana päivänä klo 16 jälkeen. Saat siitä tekstiviesti-ilmoituksen. Joissain tapauksissa, paketin ollessa alle 3 cm, toimitamme paketin suoraan tilaustietoihin ilmoittamasi osoitteen postilaatikkoon. Paketti ei ole silti kirje, vaan seurattavissa seurantakoodilla.

Postin pakettiautomaatista (SmartPost). Tilaus on pääsääntöisesti noudettavissa lähetystä seuraavana päivänä klo 16 jälkeen. Saat tekstiviestillä ilmoituksen tilauksen ollessa noudettavissa ilmoittamastasi SmartPostin toimipisteestä.

Matkahuolto Lähipaketti, paketti toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen. Paketti on noudettavissa 2-3 vuorokauden kuluttua. Saat seurantakoodin tilauksen lähdettyä sekä tekstiviesti-ilmoituksen paketin ollessa noudettavissa.

DB Schenker Noutopistepaketti. Paketti toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen ja saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä.

Tilaukseen voit myös valita nouto liikkeestä, osoitteesta Pyhäjärventie 1, 27800 Säkylä.

Tilatessasi lahjakortin verkkokaupasta postitoimituksella, lähetämme sen ilmaiseksi kirjeenä haluamaasi osoitteeseen.

Ilmoitamme aina paketin lähtiessä seurantakoodin, jolla voit seurata tilausta. Saat myös tekstiviestin paketin ollessa noudettavissa. Huomaathan, että Posti säilyttää pakettia vain 7 vuorokautta.

 

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on pidennetty 30 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä soittamalla 02 867 0076 tai liike@kelloliikekankare.fi ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Huom! Kaiverretuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Jos haluat vaihtaa tuotetta, esimerkiksi sormuksen kokoa, toivomme sinun olevan mahdollisimman pian yhteydessä meihin, jotta saat oikean tuotteen nopeasti takaisin.

Jos tuotteessa on valmistusvika, me vaihdamme tuotteen uuteen. Toimitamme uuden tuotteen tarkistettuamme vian.

Rannekelloilla on pääsääntöisesti 2 vuoden takuu. Takuutodistus toimitetaan tilauksen mukana kellon laatikossa. Otamme vastaan kaikki takuutapaukset ja toimitamme ne korjattaviksi maahantuojan huoltoihin.

 

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.